onsdag 28. januar 2009

Photoshop ;D

Vi har hatt en oppgave med photoshop på skolen, som gikk ut på at vi skulle prøve ut forskjellige filter. Her er noen av bildene jeg lagde.





Lagd med et av "sketch" filterene og et annet over øyet.





Det er ganske morsomt, men jeg husker ikke hva det heter.

2 kommentarer:

Joakim Bergersen sa...

Fine bilder fra PhotoShop! Nå får du fokusere på smykker og få lagt ut noen bilder. Det vil være lurt å ha litt inspirasjon frem mot prosjektuke neste uke!

Atticus sa...

Nice blog. Vey interesting.
Greetings from Spain