
Lagd med et av "sketch" filterene og et annet over øyet.

Det er ganske morsomt, men jeg husker ikke hva det heter.
Dette er en skoleblogg, hvor jeg skal legge ut skole-relaterte greier. Du kan besøke de andre i klassen min sine skoleblogger også. OG DET ER HEFTIG! :D ... eh, nei.
2 kommentarer:
Fine bilder fra PhotoShop! Nå får du fokusere på smykker og få lagt ut noen bilder. Det vil være lurt å ha litt inspirasjon frem mot prosjektuke neste uke!
Nice blog. Vey interesting.
Greetings from Spain
Legg inn en kommentar