
http://www.thebaglady.tv/1620_sab_bird_full.jpg
Det her liker jeg veldig godt. Det er fint og ikke for stort og synelig.

http://www.lemonloveslime.com/uploads/F8168N-OwlNecklace.jpg
Det her er også veldig kult, men det er kanskje litt stort og sært til vanlig.

http://www.vimothjewels.com/Diamond-gold-malaysia/Gold/gold-necklace2.jpg
Dette smykket er helt forferdelig. Det er alt for mye gull (og gull i seg selv er ganske stygt, synes jeg).

http://www.beatles-unlimited.com/wp-content/uploads/2007/12/lucky-beatles-charm-bracelet.jpg
Det er er det kult Beatles ambånd som jeg liker veldig godt.

http://farm3.static.flickr.com/2372/1541987718_203217d1be.jpg?v=0
Dette armbåndet er laget av avispapir, og det gjør det kult, selvom det kanskje ikke er sååå pent.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar