onsdag 28. januar 2009

Smykker!

Vi skal jobbe med smykker på skolen. Hele neste uke er en sånn prosjekt uke, hvor vi skal lage smykker av glass og sølv. Så her er noen smykker:



http://www.thebaglady.tv/1620_sab_bird_full.jpg

Det her liker jeg veldig godt. Det er fint og ikke for stort og synelig.




http://www.lemonloveslime.com/uploads/F8168N-OwlNecklace.jpg

Det her er også veldig kult, men det er kanskje litt stort og sært til vanlig.



http://www.vimothjewels.com/Diamond-gold-malaysia/Gold/gold-necklace2.jpg

Dette smykket er helt forferdelig. Det er alt for mye gull (og gull i seg selv er ganske stygt, synes jeg).



http://www.beatles-unlimited.com/wp-content/uploads/2007/12/lucky-beatles-charm-bracelet.jpg


Det er er det kult Beatles ambånd som jeg liker veldig godt.





http://farm3.static.flickr.com/2372/1541987718_203217d1be.jpg?v=0

Dette armbåndet er laget av avispapir, og det gjør det kult, selvom det kanskje ikke er sååå pent.

Ingen kommentarer: