Dette er en blogg til skole-arbeid, så her kommer det masse skole relaterte greier.
Jada.
Fordi jeg må :/
Jeg veit at det står idhb istedet for 1dhb på adressen, det var ikke meningen. Jeg skreiv feil, OKEI?!
fredag 26. september 2008
Abonner på:
Innlegg (Atom)
