tirsdag 4. november 2008

Perspektiv


Vi jobber med perspektiv på skolen nå, med sånne oppgaver som dette.
Vi skal lage både 1 punkts perspektiv og 2 punkts perspektiv, dette er 1 punkts perspektiv. Vi skal også jobbe med å lage rom.
"H" betyr horisontlinje og "FP" betyr forsvinningspunkt.

fredag 26. september 2008

Blågg >8D

Dette er en blogg til skole-arbeid, så her kommer det masse skole relaterte greier.
Jada.
Fordi jeg må :/

Jeg veit at det står idhb istedet for 1dhb på adressen, det var ikke meningen. Jeg skreiv feil, OKEI?!