fredag 26. september 2008

Blågg >8D

Dette er en blogg til skole-arbeid, så her kommer det masse skole relaterte greier.
Jada.
Fordi jeg må :/

Jeg veit at det står idhb istedet for 1dhb på adressen, det var ikke meningen. Jeg skreiv feil, OKEI?!

3 kommentarer:

Ida Karoline 1DHB sa...

Ah. Jeg måtte kommentere så okaii x)

Ingrid sa...

Jane Austen, du.. :-)

Charlotte sa...

Kul blogg snuppa:D