tirsdag 4. november 2008

Perspektiv


Vi jobber med perspektiv på skolen nå, med sånne oppgaver som dette.
Vi skal lage både 1 punkts perspektiv og 2 punkts perspektiv, dette er 1 punkts perspektiv. Vi skal også jobbe med å lage rom.
"H" betyr horisontlinje og "FP" betyr forsvinningspunkt.

Ingen kommentarer: